Turniej jest tylko dostępny dla klanów Non-Steam !!
1 .# Mecze 1a. W fazie grupowej mecze rozgrywamy na zasadzie 5on5 MR15 tylko jedną mapę wylosowaną przez admina i podaną na forum. Zdobycie 16 pkt oznacza zwycięstwo.
1b . Z grupy wychodzą 2 druzyny.
1c . Mecz finałowy oraz mecz o 3 miejsce oraz półfinał zostaje rozegrany systemem BO3, czyli 3 mapy (2 klanów oraz jedna wybrana przez admina ligi) grane systemem MR15. Nie liczy się tu ilość zdobytych punktów, lecz wygrane mapy
2.# Punktacja 2a. Faza grupowa: Wygrana - 3 pkt. Remis - 1 pkt . Porażka - 0 pkt.
3. # Mapy 3a. Faza grupowa: de_dust2, de_nuke, de_inferno, de_cpl_mill, de_train , de_cbble
3b. Faza dalsza: de_dust2, de_inferno, de_nuke, de_train
4. # Cheaty 4a. Wszelkiego rodzaju wspomagaczy gry są ZABRONIONE ! Za użycie cheat'u drużyna dostaje automatycznego bana w lidze.
5. # Skrypty 5a. Nie wolno używać takich skryptów takich jak: * no recoil * bunnyhop * burst fire * 180 turn script * awp fast zoom script
6. # Gracze 6a. Każdy gracz może grać w jednym zespole do końca ligi! Dozwolone jest zapisanie tylko 7 graczy (5 + 2 rezerwa) 6b. Dopisywanie graczy po starcie ligi jest możliwe tylko w fazie grupowej, z wyprzedzeniem do 8h, zapisać gracza można tylko 8h przed meczem a nie na ostatnią chwilę.
7. # Konfiguracja serwera 7a. Serwer na którym rozgrywany ma być mecz musi być odpowiednio skonfigurowany czyli "cfg esl 5on5 mr12/mr15" lub „cfg cb”. Jeśli serwer gospodarza nie będzie odpowiednio skonfigurowany drużyna gospodarza przegrywa mecz w/o. 8. # W/O 8a. Gdy nie będzie kontaktu z jednym klanem do godziny startu meczu, automatycznie klan nie stawiający się przegrywa walkowerem. Gdy tak się stanie, proszę pisac na forum w temacie tego meczu. Mam nadzieje że takich sytuacji bedzie jak najmniej. I w sytuacji gdy będzie grać gracz na nie zapisanym steam ID
9. # HLTV / Dema 9a. Na każdym meczu powinno być HLTV.
9b. Gdy na meczu z jakiegoś uzasadnionego powodu nie będzie HLTV, to trzeba nagrywać demka po przez record. Demek nie trzeba dostarczać , chyba że drużyna przeciwna poprosi o nie. Maksymalnie można poprosić o demka 3 graczy godzinę po zakończeniu meczu. Jeśli drużyna poproszona o demka nie dostarczy ich w wyznaczonym terminie przegrywa wygrany mecz. Na dostarczenie demek drużyna ma 24h ! Nie będzie żadnych wyjątków !
10. # Zachowanie graczy 10a. Wszyscy uczestnicy rozgrywek proszeni są o kulturalne zachowanie wobec innych zawodników oraz członków zespołu administratorów. Traktuj innych z klasą i należytym szacunkiem, którego oczekujesz również wobec swojej osoby! Gdy jednak ktoś będzie kogoś obrażał podczas meczu czy też na forum proszę o zrobienie screena (zachowanie te będzie odpowiednio ukarane czyli 4 pkt. karne i Ostrzeżenie, 2 żółte kartki są równoważne wyrzuceniem z ligi).
10b. Nie wolno używać przekleństw w stronę drużyny przeciwnej podczas wystartowaniu meczu (tzn. po napisie LIVE piszemy wyłącznie na team_say)
11. # Czas podawania wyników meczy 11a. Wyniki meczy grupowych jak i meczy poza grupowych TRZEBA wpisać na forum w odpowiedni temacie odrazu po zakończeniu meczu. Nie zapisanie wyniku przez obie drużyny w ten sam dzień kiedy odbywają się mecze traktuje mecz jako remis i dziele pkt. Czas na napisanie wyników meczy grupowych wynosi 2 godziny. 11b. Wyniki meczów fazy play off podajemy od razu po zakończeniu meczu.
12. # Ustawienia gracza Oto ustawienia gracza jakich jest zobowiązany w czasie meczu posiadać: ex_interp 0.01 - 0.03 cl_updaterate 80 - 101 cl_cmdrate 80 - 101 Grafika ustawiona na 32 bity.
13. # Clan Leader każdego klanu 14a. Każdy CL bądź przedstawiciel danego klanu musi się zarejestrować na stronie.
14b. Posty pisane przez nie zarejestrowanych userów na temat meczu będą automatycznie kasowane lub lekceważone.
15. # Dyskusje 15a. Każda dyskusja z adminem jak i zachowanie wobec niego może być karane pkt karnymi! Pamiętaj, że każda decyzja ADMINA jest niepodważalna i nie ulega dyskusji na forum!
16. # Media z meczu 16a. W poście meczu umieszczone musi być : - screeny smoków wszystkich graczy ( na screenie musi być model przeciwnika + tabela ) ( brak 1 screena - 2 / + 2 ) - dema nalezy przechowywac przez tydzien od daty meczu - obrażanie rywali -1 runda wyzwisko uwiecznione na screen
17 . # Spóźnienia 17a. Dozwolone jest spóźnienie się team'u o 15 min, jeśli dana drużyna nie przybędzie na czas, przegrywa poprzez w/o. Jeżeli w danej drużynie będzie brakować zawodnika, dopuszczona jest gra 4vs5.
|
Divanes... Pozwól że bardziej po polsku.... SS Smoke - Czyli Rzucacie Granata smoke w jedno miejsce i każdy zawodnik robi screena ze wcisnietym Tabulatorem za pomoca PrintScrn.. Wklejasz (ctrl+v) w painta, zapisujesz, upladujesz na imageshack.us i wrzucasz na forum :P
|